-

maandag 17 december 2007

Niets boven pikant!

Pikante moppen = grappige moppen

Een boer is met zijn knecht op het land als hij tot aan zijn enkels in
de modder zakt.
"Ga mijn laarzen halen", zegt de boer.
Als de knecht bij de boerderij is komt hij de twee bloedmooie dochters
van de boer tegen.
"He, wat doe jij hier?", vragen de meiden.
"Ik mag van de boer met jullie allebei naar bed," zegt hij.
"Daar geloven we niks van," zeggen de meiden.
"Oh nee? Wacht maar dan vraag ik het hem," zegt de knecht.
En hij roept keihard naar de boer op het land :
"Moest ik er nu 1 pakken of 2?"
Boer schreeuwt terug : "Allebei natuurlijk!!!"

Nu komt de superpikante!
Een jongetje staat op een dag voor de winkel naar een playstation 3 te kijken door het raam.
Komt daar een oma voorbij die zegt: "Ja jongetje, ik koop voor jou die playstation 3 als jij met mij mee naar boven gaat... "
"Ok" zegt dat jongetje, en ze gaan samen naar boven, licht uit, kleren uit,...
Het jongetje heeft echter de slechste seks van zijn leven, maar hij krijgt de playstation 3 en is content.
De volgende dag staat hij terug voor het raam en de oma vraagt: "Awel jongetje wat is er?"
Jongen: "Ik heb nog geen spelletjes".
Oma: "Ik zal voor jou spelletjes kopen als jij met mij terug mee naar boven gaat!"
Ze gaan naar boven, en deze keer heeft het jongetje de beste seks van zijn leven, echt fantastisch!
Dus vraagt hij aan de oma:
"Hoe komt dat nu, gisteren ging het zo moeilijk en vandaag was het fantastisch?"
Antwoord de oma: "Ja jongetje, na de korst komt de etter...."

Geen opmerkingen: