-

zondag 16 december 2007

16 December 2007

Dan gaan we nu naar pikante moppen! :
Jantje ligt in bed en hoort een vreemd geluid. Het geluid komt uit de kamer van zijn moeder, die reeds twee jaar weduwe is. Hij loopt stilletjes naar de slaapkamerdeur en loert door het sleutelgat. Jantje ziet zijn moeder naakt op het bed liggen. Ze zwaait hevig met haar armen en roept: 'Ik wil een man, ik wil een man...'
Dat gaat zo verschillende nachten door.
Op zekere nacht echter is het geluid totaal anders.
Jantje besluit weer eens te gaan kijken. Ditmaal ziet hij zijn moeder naakt op het bed liggen samen met een naakte man. Verschrikt loopt Jantje naar zijn kamer.
Hij gooit de deur dicht, trekt zijn pyama uit, gaat naakt op zijn bed liggen, zwaait hevig met zijn armen en roept: 'Ik wil een fiets, ik wil een fiets...'

Nog ééntje om het af te leren:
Er was eens een man... die koopt een villa.
Omdat hij niet weet hoe hij zijn villa moet noemen, denkt hij, het eerste wat ik hoor, zo noem ik ze.
Het eerste wat hij hoorde was lul, dus noemt hij zijn villa lul.
Omdat de man eenzaam is koopt hij een hond, maar terug weet hij geen naam dus....
Het eerste wat hij hoort is ballen, dus zijn hondje heet ballen.
Op een dag is hij zijn hondje kwijt, en hij kan het maar niet vinden, dus belt hij de politie en zegt:
Nu heb ik heel mijn lul afgezocht maar ik kon me ballen niet vinden!

dom eh ;-)

Geen opmerkingen: