-

maandag 28 mei 2007

Maandag 28 mei 2007

Mop:
2 homos staan vor het rood licht.
Plots rijd er een rode ferrari recht op hun auto in.
De 2 homo's en de andere stappen uit en eenvan de ene homo roept naar de andere:
Jos bel de Politie.
chauffeur: ik geef u €100 en we spreken er niet meer over
homo: Jos bel de Politie
chauffeur: ik geef u €200 en we spreken er niet meer over
homo: Jos bel de politie
chauffeur: ik geef u €1000 en we spreken er niet meer over
homo: Jos bel de politie
chauffeur: ja jongen kust mijn kloten e
homo: wacht Jos meneer heeft een beter voorstel

7 opmerkingen:

Anoniem zei

die eerst is wel lol
die 2e is een beetje hard

groeten annoniempje

Anoniem zei

ik dee website kut ogole zulke droge mopen zet je tog niet op een kut wesite kut mogole

Anoniem zei

piepie kut hoeren homoos das diskrimienati

Anoniem zei

hoi kut mogole
zeker wer diskrimienerenmet die kut moppen homos zijn ook mensen zo als julie kut mogolen

Anoniem zei

hee juh kut megoole , hou tog je bek ju vieze kanka leijer!!
wat mot je dan KOM OP DAN vieze kanke jog!

lache moppe ouwe! doodziek ouwe!!! lattaahhh

Anoniem zei

kutr moopppie echt voor homos die echtniej om te neuke

Anoniem zei

doe normaal man ik kanker jou toch ook nie af neger moppe zijn ook gwn grappig en nederlandse moppe ook ik maak me er nie druk over en k vont m goed dus nie kankere